Marketing van gezondheidsdiensten: omgaan met negatieve beoordelingen

Heel wat specialisten hebben geen idee hoe negatieve enquêtes hun bedrijf kunnen beïnvloeden. Wanneer aan reclame voor welzijnsadministraties wordt gedacht, moet aandacht worden besteed aan online enquêtes. Volgens een onderzoek van Neilsen gebruiken tegenwoordig meer klanten het internet om een ​​klinisch centrum te vinden voor hun specifieke welzijnsbehoeften. Deze kopers vertrouwen op wat ze online lezen om te controleren of ze met u zouden werken. Een negatieve enquête kan grote gevolgen hebben voor uw bedrijf; ongeacht of de kritiek ten onrechte werd gegeven.

Eerlijk gezegd, in een ander onderzoek van Harvard, kan het hebben van een merkbaar negatief onderzoek naar uw administraties wel 10% inkomstenverlies kosten. Dit is de motivatie waarom klinische experts echt moeten nadenken over online bekendheid van de leidinggevenden.

Behandel uw reputatie online

Adverteren voor welzijnsadministraties moet consequent omgaan met uw online bekendheid. U kunt de verantwoordelijkheid zelf uitvoeren of iemand ontdekken die het voor u doet. U moet ervoor zorgen dat negatieve audits effectief worden afgehandeld en op strategische afstand worden gehouden van wat redelijkerwijs kan worden verwacht.

De meest effectieve methode om op negatieve beoordelingen te reageren

Voordat u begint te reageren op eventuele negatieve zorgen over uw administratie, moet u beoordelen of het uw tijd verdient. Er zijn gevallen waarin de individuele audits voor het delen totaal onjuist zijn of de analist ongetwijfeld een constante zeurder is.

In het geval dat u denkt dat de enquêtes vals en niet nodig zijn, kunt u de regeling van de controlelocatie controleren en informeren of deze zeer goed kan worden afgebroken. U kunt ook eisen dat alle spam wordt verwijderd om te worden verwijderd. De meeste landen staan ​​individuele aanvallen, het delen van privégegevens, spammen, vloeken en ander ongeschikt online gedrag niet toe. Als dat het geval is, kunt u in wezen vragen dat de site de enquête ontruimt.

Er dient aandacht te worden besteed aan eventuele bezwaren tegen een negatieve ontmoeting. Neem verantwoordelijkheid door de commentator te vragen hoe u de ervaring kunt verbeteren of hoe u een antwoord kunt geven op hun bezorgdheid. U kunt ook in het geheim reageren; je kunt de analist een bericht sturen waarin je jezelf presenteert en hoe je antwoorden kunt vinden op het negatieve begrip.

De meest effectieve methode om negatieve beoordelingen te vermijden

Hoe veel u ook mag verwachten, u moet wegblijven van negatieve enquêtes. U kunt dit doen door op de juiste manier met uw patiënten om te gaan. U moet uw patiënten vertellen dat ze audits over uw administratie op internet kunnen achterlaten. U kunt een pagina op uw site wijden voor audits die door uw klanten worden uitgevoerd.

Ondersteun geweldige audits door regelmatig opeenvolgende bijeenkomsten met uw patiënten te houden. U kunt ze vervolgberichten, ansichtkaarten of oproepen sturen over hoe ze een ontmoeting op internet kunnen delen. Als u uw patiënten vertelt dat u beschikbaar bent voor enquêtes, zullen ze het gevoel krijgen dat u voortdurend aansprakelijk bent voor uw training.

Negatieve online enquêtes kunnen min of meer uw training beïnvloeden, vooral wanneer u patiënten moet werven. Door de online bekendheid van het bestuur, heb je de mogelijkheid om weg te blijven van negatieve enquêtes of om het op de juiste manier af te handelen. Als expert zou u de mogelijkheid moeten hebben om te begrijpen dat negatieve enquêtes een buitengewone methode zijn om meer te weten te komen over de loyaliteit van de consument en om uw training te verbeteren.